Is this the way to Amarillo. Yes, iT was - Reisverslag uit Amarillo, Verenigde Staten van JanGusta - WaarBenJij.nu Is this the way to Amarillo. Yes, iT was - Reisverslag uit Amarillo, Verenigde Staten van JanGusta - WaarBenJij.nu

Is this the way to Amarillo. Yes, iT was

Door: Gusta

Blijf op de hoogte en volg

02 Augustus 2019 | Verenigde Staten, Amarillo

Donderdag 1 augustus

Jan was al heel vroeg op en kwam terug van de douche koud water zei hij.
Dus maar lekker in ons eigen douche. Klein maar fijn.
In de bloedhitte vanmorgen toch naar Wichita Falls gegaan.
Ik ga mijn fotoboeken nakijken heb het idee dat we er eerder zijn geweest.
We reden toen en voor we er erg in hadden stonden we bij de waterval.
Er is nu een heel park eromheen. Maar ik kan mij vergissen.
We gaan niet naar New Mexico anders houden we te weinig tijd over voor Colorado.
Want zoals jullie onderhand wel weten zijn de afstanden enorm.
En wat ik al eerder zei de Mexicanen rijden als gekke en ik vind het toch wel fijn als we onze borg van $ 500,— terugkrijgen.
We zijn nu op weg naar Amarillo toch ook weer een ritje van 4 uur.
Op een heel klein stukje komen we 3 tankstations tegen en de goedkoopste is $ 2,21 terwijl bij de buurman, de duurste, $2,30 is. Daar blijf je, je over verbazen.
KOA camping gezocht want het is hier ook bloedheet. We hebben bedacht om even een uurtje te zwemmen en dan uit eten naar de Big Texas Steak Ranch.
Bij de receptie opgegeven hoe laat we opgehaald wilde worden en komen je van je plek af ophalen.
Met een busje werden we er heen gebracht.
Geweldig eten en wat denken jullie met de limo terug en weer keurig op de plek afgezet.
Was wel heel luxe. Nu weer even aan de was want ja, dat moet ook gebeuren.



  • 02 Augustus 2019 - 05:18

    Karin Ponsioen :


    Lieve Jan&Gusta

    Wat leuk je Verhaal en weer een belevenis .

    En geweldig met de limousine terug.

    Ja kleine wasjes moeten ook gedaan worden.

    Liefs Johan en Karin.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Amarillo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Augustus 2019

Phoenix Airport

15 Augustus 2019

Eindshot

14 Augustus 2019

Albuquerque

14 Augustus 2019

Albuquerque

13 Augustus 2019

Albuquerque

Actief sinds 31 Maart 2019
Verslag gelezen: 32
Totaal aantal bezoekers 3792

Voorgaande reizen:

13 Maart 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

31 Maart 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

22 Juni 2019 - 17 Augustus 2019

Amerika Trip

Landen bezocht: