Rust - Reisverslag uit Burkburnett, Verenigde Staten van JanGusta - WaarBenJij.nu Rust - Reisverslag uit Burkburnett, Verenigde Staten van JanGusta - WaarBenJij.nu

Rust

Door: Gusta

Blijf op de hoogte en volg

31 Juli 2019 | Verenigde Staten, Burkburnett

Woensdag 31 juli

Dit moet ik nog even vertellen. Wij gisteren wat later op de avond naar de laundry. Normaal kost het $ 2,— hier dus $ 3,—.
Was aangezet ik zeg tegen Jan ik heb nog 3 quarters voor de droger en er moesten er 4 in. Dus natte handel mee en overal in de camper uitgehangen. Jan vanmorgen quarters gehaald en he5 in de droger gedaan.

  • 31 Juli 2019 - 14:19

    Karin Ponsioen:

    Lieve Jan&Gusta

    Ja schat op vacantie de was moet toch gedaan worden.

    Maar even rusten is ook goed.

    Daarna de weg weer vervolgen,en weer mooie plaatsen zien.

    Liefs Johan en Karin.❤️

  • 31 Juli 2019 - 19:35

    Gusta:

    Sylvia, ik zie je reactie wel staan. Omdat ik het verzoek kreeg in te loggen via travellogger zie ik je reactie maar kan dan niet reageren.
    Want ik zei nog je moeder en jij zeiden hetzelfde uit het koelere Zaandam,
    Alles wordt gelezen en ik vind het enig als iemand een reactie plaatst.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Burkburnett

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Augustus 2019

Phoenix Airport

15 Augustus 2019

Eindshot

14 Augustus 2019

Albuquerque

14 Augustus 2019

Albuquerque

13 Augustus 2019

Albuquerque

Actief sinds 31 Maart 2019
Verslag gelezen: 42
Totaal aantal bezoekers 3833

Voorgaande reizen:

13 Maart 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

31 Maart 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

22 Juni 2019 - 17 Augustus 2019

Amerika Trip

Landen bezocht: