Phoenix Airport - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van JanGusta - WaarBenJij.nu Phoenix Airport - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van JanGusta - WaarBenJij.nu

Phoenix Airport

Door: Gusta

16 Augustus 2019 | Verenigde Staten, Phoenix

Hi,

Kan het toch niet laten om nog even een verslag te schrijven.
Vanmorgen om half 11 zijn we vertrokken uit Holbrook, waren we ook op de heenweg, en het was ongeveer 300 km.
Tegen half 3 waren we bij de Rental Cars. Zet hem neer wordt gescand en klaar. Met de bus naar de luchthaven.
Heel heet hier lees benauwd.
We waren al bij American Airlines om in te checken maar moesten naar British Airways. We zijn gigantisch vroeg, maa ja, je weet niet wat er onderweg gebeurd, hier heb ik dus een hekel aan maar het kan niet anders. Door de Security volgens mij ben ik een crimineel. Niet lachen kon meekijken op een scherm bij mijn doos een gele plek. Ze fouilleren maar daar dus niet dat is nou weer typisch Amerikaans. Voor hetzelfde geldt heb ik daar wat gestopt. Jan zijn handbagage moest allemaal gecheckt worden.
Het is heel streng hier maar het kan geen kwaad. Gaan straks een hapje eten en om iets over 19.00 uur gaan ze boorden. Het is een groot toestel dus beginnen ze vroeg, denk ik, verzin ik ter plekke. Nou zaterdagavond 20.20 uur staan we als het goed is weer op Schiphol en zien we Roald en de kinderen. Heerlijk weer “home is where the heart is. Maar we hebben een geweldige tijd gehad. Volgende trip wordt waarschijnlijk Korea daar hebben we een uitnodiging voor gehad. Jon en Katie zijn ook onderweg en overnachten ook ergens en komen morgen thuis denk dat wij dan net in Londen zijn.

• 17 Augustus 2019 - 01:03

Sylvia:

Hoi Jan en Gusta, thuis komen is inderdaad altijd weer fijn. Ik hoop dat jullie een goede vlucht hebben gehad. Ik las net dat er van alles aan de hand was op de luchthavens in Amerika. Groeten Sylvia

• 17 Augustus 2019 - 02:07

Roald :

Korea wat interesant ! Lijkt mij ook super mooi om eens richting Azië te gaan . Alhoewel Amerika ook nog op de lijst staat . Tot morgen en ik hou de vliegtuigen in de gaten.

• 17 Augustus 2019 - 06:05

Loes:

Welkom thuis weer, zien elkaar gauw

• 17 Augustus 2019 - 07:30

Astrid:

Fijne thuisvlucht en ik heb van het verslag genoten

• 17 Augustus 2019 - 07:50

Corrie Boon:

Go Jan en Gusta, zit het er al weer op. Jullie hebben heel wat om op terug te kijken.
    Spannende leuke mooie en gezellige ervaringen. Fijn hoor.
    Hoop dat jullie een goede terugvlucht hebben gehad. Lieve groet, Jan en Corrie.

• 17 Augustus 2019 - 16:30

Elly Duivis:

Een Veilige Terugreis,
    Het is in Holland nu herfst, maar het wordt aangenamer weer,
    Dus nog Lekker nagenieten.