Albuquerque - Reisverslag uit Albuquerque, Verenigde Staten van JanGusta - WaarBenJij.nu Albuquerque - Reisverslag uit Albuquerque, Verenigde Staten van JanGusta - WaarBenJij.nu

Door: Gusta

14 Augustus 2019 | Verenigde Staten, Albuquerque

Woensdag 14 augustus

10.00 uur op en na het ontbijt op pad om te kijken of ik het zelf kan regelen betreffende het parkeergeld. Stonden we weer bij hetzelfde kantoortje. Maar het was gesloten en het staat te huur. Dus het zal nog heel wat voeten in de aarde hebben om ons geld terug te krijgen.
Maar de bank stuurt papieren op.
Nog langs Best Buy gegaan en heb nu een aansluiting voor mijn IPad met aan de andere kant een USB. Dat komt er van als je een computernerd Quent om je heen hebt.
Ik heb jullie nog 1 ding vergeten te vertellen gisteren. Weet niet wie de serie Breaking Bad heeft gezien maar de opnames daarvan waren hier in Albuquerque.
Zelfs in de souvenier winkels vindt je van alles.
Ging een winkel in, was jaren geleden heel leuk en goedkoop, en nu was het alleen Breaking Bad.
Vanavond gaan we uit eten voor de verjaardag van Jon, is pas in november, maar wij vieren alles op een andere datum. Mijn verjaardag is ook al gevierd.
Dit wordt mijn laatste verslag want morgen zijn we op weg en zullen niet veel meemaken.
Wij hopen van harte dat jullie hebben genoten van de verslagen en ik vond het erg leuk om het allemaal op te schrijven.
Bedankt voor alle leuke commentaren onder de verslagen we hebben ze allemaal gelezen.
Tot ziens in Holland.

• 15 Augustus 2019 - 02:02

Sylvia:

Zo, ik ben weer bijgelezen. Wat vervelend van dat parkeergeld! Hopelijk komt het weer goed. Goede reis naar huis. Het was leuk jullie te volgen! Sylvia

• 15 Augustus 2019 - 04:53

Siep:

Lieverds, verslagen uiteraard gelezen en
    de foto’s bekeken. Jullie zullen
    best nog wel veel te vertellen hebben
    wat altijd leuker nog is.
    Tot in de Pieter Latensteinstraat .

• 15 Augustus 2019 - 04:50

Elly:

Hoi Jan en gusta
    Nou we hebben zeker genoten van je reisverslag was erg leuk, en wat hebben jullie veel gezien en meegemaakt. Een goede reis terug en we zien elkaar met je verjaardag.

• 15 Augustus 2019 - 04:59

Loes:

Moppies, wij ook genoten van jullie avonturen, fijne thuisreis en we zien elkaar gauw.

• 15 Augustus 2019 - 06:19

Nicht En Tom:

Hoi, hoi, het zit er alweer op wat is het snel gegaan. Ook wij vonden het leuk om jullie te volgen. Goede reis naar huis en tot horens. Groeten Nicht en Tom

• 15 Augustus 2019 - 08:35

Elly Duivis:

Hay Gusta en Jan.
    Jeetje ziet het er alweer bijna op.
    Zal je leuke verslagen missen. En misscien maken jullie toch nog wat mee, want de reis is nog niet klaar
    Op een Veilige thuisreis en dan bij komen in Herfstachtig Nederland.
    Bereid je maar voor. Wind en regen n het weekend, brrrrr
    Maar Welkom thuis n ons koude kikkerlandje en Lieve Groetjes