Albuquerque - Reisverslag uit Albuquerque, Verenigde Staten van JanGusta - WaarBenJij.nu Albuquerque - Reisverslag uit Albuquerque, Verenigde Staten van JanGusta - WaarBenJij.nu

Albuquerque

Door: Gusta

14 Augustus 2019 | Verenigde Staten, Albuquerque

Dinsdag 13 augustus

Gat in de dag geslapen we werden om 11.00 uur wakker.
Lekker rustig aangedaan. Familie ging uit lunchen. Wij zijn niet meegegaan.
Wij zijn naar de Old Town gegaan, 30 jaar geleden waren wij daar ook, erg leuk om weer te zien.
Maar ik maakte een fout met de parkeerautomaat, nog nooit gebeurd, en er wordt $ 125,— afgeschreven i.p.v. $ 5,—. Op dit ogenblik half 1 in de nacht ben ik aan het bellen met de bank.
Kwartier aan de telefoon gehangen en krijg nu papieren toegestuurd. Heb het adres opgezocht en we gaan er morgen heen.
Het was zo heet na 2 uur had Jan het helemaal gehad en we hadden wat leuke dingen gescoord dus konden weer naar het huis terug.
Gelukkig gingen we vanavond niet uit eten. Lekker thuis wat gemaakt.
Heb wel leuke foto’s gemaakt
Om 23.00 uur nog even naar de Walmart gegaan met Quent, Katie en Jon.
We zouden een USB stick kopen voor de IPad maar die hadden ze niet.

• 14 Augustus 2019 - 05:51

Anita:

Zo zo dat is geen kleine vergissing, kan iedereen gebeuren toch? Nog een paar dagen en dan zit het er weer op. Groeten van Nicht en Tom.