Schnebly Hill Road - Reisverslag uit Holbrook, Verenigde Staten van JanGusta - WaarBenJij.nu Schnebly Hill Road - Reisverslag uit Holbrook, Verenigde Staten van JanGusta - WaarBenJij.nu

Schnebly Hill Road

Door: Gusta

Blijf op de hoogte en volg

10 Augustus 2019 | Verenigde Staten, Holbrook

Vandaag kwamen we er weer langs en Jan heeft even zijn ogen dicht gedaan.
Voor degene die het niet weten 3 jaar geleden zei Katie ik weet een mooie route naar Sedona. Dat was Schnebly Hill Road.
Wij hadden zo’n FBI auto en begonnen aan de afdaling.
Was slecht maar was te doen. Maar het werd steeds slechter maar we konden ook niet terug. Jon een paar keer uit de auto om de gaten in de weg te ontwijken. Over 16 mile hebben we 4 uur gedaan. Ik heb schitterende foto’s.
We kwamen een auto tegen die tours verzorgen, reden dat ze de weg zo licht houden, en die vroeg aan Jan waar kom je vandaan.
Jan zei uit Nederland. Nee, nu nou van boven en hij kreeg een compliment. Toen we in Sedona aankwamen zei ik tegen Jon ik zou zeggen neem mijn pet voor hem af. Jon had een hoed op en deed hem ook af. Katie voelde zich bezwaard want ze wist niet dat de weg zo slecht was. Wij naar een wasserette jongen tegen zijn collega kijk hier eens die ziet er toch uit. Bij Jon thuis de boel schoongespoten. Uiteindelijk, op weg naar huis, moest de auto op een oplader vielen er nog brokstukken uit.

  • 11 Augustus 2019 - 12:25

    Gusta:

    Hallo Anita en Tom,

    Joe weet werkelijk nite wat je ziet Anita zoveel postzegels als ik heb gekregen voor Tom.
    Vandaag gaan we op pad dus als ik leuke foto’s heb maak ik zeker nog een verslag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Holbrook

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Augustus 2019

Phoenix Airport

15 Augustus 2019

Eindshot

14 Augustus 2019

Albuquerque

14 Augustus 2019

Albuquerque

13 Augustus 2019

Albuquerque

Actief sinds 31 Maart 2019
Verslag gelezen: 47
Totaal aantal bezoekers 3762

Voorgaande reizen:

13 Maart 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

31 Maart 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

22 Juni 2019 - 17 Augustus 2019

Amerika Trip

Landen bezocht: