Holbrook - Reisverslag uit Holbrook, Verenigde Staten van JanGusta - WaarBenJij.nu Holbrook - Reisverslag uit Holbrook, Verenigde Staten van JanGusta - WaarBenJij.nu

Holbrook

Door: Gusta

Blijf op de hoogte en volg

10 Augustus 2019 | Verenigde Staten, Holbrook

Vrijdag 9 augustus

Gusta weer als eerste wakker als ik ook nog wat moet doen ben ik wakker.
Hele nacht airco aangehad. Jan was gisteren dozen aan het inladen en hoorde een klap.
Onze buurman reed het citroenboompje eruit.
Was even rommelig vanmorgen om alles voor elkaar te krijgen maar zoals altijd is het weer gelukt. Vanmorgen nog de laatste dingen schoongemaakt en Jan het buten gebeuren.
Zijn naar een ontbijtrestaurant geweest.
Had heerlijk eten maar het was wel heftig zo op de ochtend.
Was wel lekker want Cruise America was 20 km verderop.
Alle dingen die niet kloppen even doorgegeven en gezegd dat mijn tandenborstel stuk is gegaan.
Doen ze niet moeilijk over en ik kreeg hem vergoed.
We hebben in 6 weken tijd 6475 Miles gereden.
Daarna moest er gas op de plank want het is nog een aardig stukje naar Albuquerque.
Vandaag hebben we 400 km gereden. Maar we hebben even een uitstapje gemaakt naar Flagstaff en heb ik mijn haar laten knippen.
In Flagstaff en Holbrook, waar we nu zijn, loopt nog een gedeelte van route 66.
Die is helemaal versplinterd en dat is toch wel jammer.
Hier in Holbrook is ook heel veel leegstand maar je breekt je nek over de motels.
We gingen even een flesje drank halen. Wij gaan uit de auto en lopen even naar binnen.
Maar waarom zou je als je langs een raam kan rijden met de auto en zo je drank kan bestellen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Holbrook

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Augustus 2019

Phoenix Airport

15 Augustus 2019

Eindshot

14 Augustus 2019

Albuquerque

14 Augustus 2019

Albuquerque

13 Augustus 2019

Albuquerque

Actief sinds 31 Maart 2019
Verslag gelezen: 42
Totaal aantal bezoekers 3714

Voorgaande reizen:

13 Maart 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

31 Maart 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

22 Juni 2019 - 17 Augustus 2019

Amerika Trip

Landen bezocht: