Relaxdag - Reisverslag uit Mesa Verde, Verenigde Staten van JanGusta - WaarBenJij.nu Relaxdag - Reisverslag uit Mesa Verde, Verenigde Staten van JanGusta - WaarBenJij.nu

Relaxdag

Door: Gusta

09 Augustus 2019 | Verenigde Staten, Mesa Verde

Donderdag 8 augustus

Gisteren reden we Utah/Arizona binnen en in één klap zagen we 7 Cruise America.
Al die weken waren we er misschien 1 tegengekomen.

Hollanders kunnen mopperen en dat hebben we vannacht ook gedaan. Het is hier zo vreselijk heet dat we de airco aan hebben laten staan. Jan ging om 03.00 uur vannacht even naar buiten ik om 04.00 uur maar het hielp niet erg.
Airco staat op zijn top en nog is het bloedheet binnen.
Vandaag wordt een beetje een gekke dag.
Eerst even gekletst met Johan, Karin en Brian was gezellig.
We waren om 11.00 uur in het zwembad en zijn daar tot half 3 gebleven.
Op naar de luchthaven naar Phoenix, rijden hier als gekken, maar gelukkig was er al file dus ging het rustig. Zag er een beetje tegenop. Maar ze hebben altijd een leuke aanbieding voor je dus ik trapte erin. Is de auto erg groot valt wel mee zei de beste man. Nou ik vind hem groot maar hij reed lekker. Dacht dit wordt een saai verhaal maar de man van de verhuur vertelde een mooi verhaal. Er kwam een Duitser met zijn camper en die ging de parkeergarage in

• 09 Augustus 2019 - 03:34

Siep:

De Duitser nog steeds in de parkeergarage ?
    Verslagen gelezen !
    Foto’s zijn ook leuk.
    Wij gaan zaterdag weer terug naar het Zaanse.
    Het begint voor jullie ook op te schieten , gaat toch wel snel
    Lieve groetjes

• 09 Augustus 2019 - 05:02

Loes:

Foto,s ook leuk, alles gelezen en wij nog steeds in Heerde , waar het nu begint te regenen ,goed voor het gras.