Snowbirds - Reisverslag uit Monument, Verenigde Staten van JanGusta - WaarBenJij.nu Snowbirds - Reisverslag uit Monument, Verenigde Staten van JanGusta - WaarBenJij.nu

Snowbirds

Door: Gusta

Blijf op de hoogte en volg

07 Augustus 2019 | Verenigde Staten, Monument

Woensdag 7 augustus

Onze Jan wilde vroeg op want we moeten vandaag 500 km rijden om in Mesa te komen.
Zoals de meeste wel weten is vroeg opstaan geen hobby van mij.
Of je er dan ook op slaapt wie was het eerste wakker ja, hoor Gusta.
Ik dacht ik neem lekker mijn kopje Senseo ben een geweldig boek aan het lezen ga een half uurtje lezen en dan roep ik Jan.
Ben net een kwartier aan het lezen en wie komt zijn bed uit. Jawel Jan ik ga douchen.
Maar goed we waren lekker vroeg. Alles even Dutch clean gemaakt en om 09.00 uur gingen we dus al op pad.
Het was een lange zit maar mijn chauffeur heeft weer alles gereden en maakt vanavond ook nog het eten. Wat een luxe. Er was ook weer een uur tijdverschil gingen een uur terug.
Vandaag voor de laatste keer mijn creditcard gepakt voor de benzine van de camper.
Heb hem propvol getankt vind ik een sport om te doen benzine was $ 2,76.
Heb er $ 95,— ingedaan en dollar is schijnbaar weer iets gunstiger € 84,75.
In Phoenix rijden ze echt als gekke. Dus met zijn tweeën en ogen ook nog in ons nek kwamen we bij de bejaardencamping aan. Jan zei al zo droog dat zijn we toch.
Niet lachen we staan nu op een camping waar ook de snowbirds staan.
Zal even uitleggen wat dat zijn. Dat zijn gepensioneerden die hier een 5de Weel of een mobile home hebben staan. Ze komen vanuit de koude staten en overwinteren dan hier.
Snap het helemaal het is hier bloedheet. De airco staat volop te loeien maar je voelt er niets van.
Gaan na het eten zwemmen.

Zal nog wat foto’s meesturen van gisteren 5G hier dus supersnel internet.
Foto’s komen via de andere site.
Bedankt voor jullie leuke berichten.


  • 08 Augustus 2019 - 06:33

    Roald :

    Wel fijn dat Jan alles rijdt en kookt, hij mag volgende keer ook met ons mee hahahaha. X

  • 08 Augustus 2019 - 07:40

    Anita:

    Hoi Nichtje en Jan,
    Inderdaad fijn zo'n man die alles voor je doet, kunnen wij hem niet eens lenen? Ha,ha,ha, niet nodig hoor want als wij met vakantie gaan wordt ook alles voor ons gedaan. Nog anderhalve week en dan zit het er weer op voor jullie. Ondanks de acht weken is het toch snel om.
    Geniet nog maar even lekker, groeten van Tom en Nicht.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Monument

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Augustus 2019

Phoenix Airport

15 Augustus 2019

Eindshot

14 Augustus 2019

Albuquerque

14 Augustus 2019

Albuquerque

13 Augustus 2019

Albuquerque

Actief sinds 31 Maart 2019
Verslag gelezen: 35
Totaal aantal bezoekers 3712

Voorgaande reizen:

13 Maart 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

31 Maart 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

22 Juni 2019 - 17 Augustus 2019

Amerika Trip

Landen bezocht: