Monument Valley - Reisverslag uit Monument, Verenigde Staten van JanGusta - WaarBenJij.nu Monument Valley - Reisverslag uit Monument, Verenigde Staten van JanGusta - WaarBenJij.nu

Monument Valley

Door: Gusta

07 Augustus 2019 | Verenigde Staten, Monument

Dit geloven jullie niet. Mijn verslag maak ik al onderweg.
Maar wat ons nog nooit is gebeurd we moesten vandaag heel wat kilometers maken want naar Mesa is het nog 500 km.
En Jan wil graag morgen daar zijn.
We besloten tot Kayeta te rijden leuk bedacht geen camping te bekennen. Eerst een wasserette ingelopen jongen was vriendelijk gaf een naam. Niet te vinden.
Politiebureau ingegaan en daar kregen we een camping op midden in Monument Valley betekende weer 30 km terug.
Nu zitten we op de mooiste plek op aarde en ik heb geen verbinding met mijn prepaid telefoon. Dus even via Jan zijn IPad.
Zoals ik al zei morgen is een autodag. Maar het verslag komt nog beloofd.

• 07 Augustus 2019 - 01:06

Jeroen:

Geniet van de rustdag en een veilige rit morgen weer.gr jeroen

• 07 Augustus 2019 - 03:07

Sylvia:

Zo, jullie rijden aardige afstanden! Waarschijnlijk zijn wij ook op die camping geweest. Het is een prachtige plaats om te staan maar het was op de camping zelf wel wat minder. Is er een klein binnen zwembad? Goede reis verder!

• 07 Augustus 2019 - 04:56

Nancy :

Wat een prachtige reis zijn jullie toch aan het maken. Ben benieuwd naar de foto's van deze camping.
    Geniet nog. X

• 07 Augustus 2019 - 05:54

Ellyduivis:

Wat een belevenissen. GEWELDIG.
    als jullie trug zijn kunnen we wel een week afspreken zoveel hebben jullie beleeft. Hahaha.
    Geniet er maar Goed van en Pers elke minuut uit, Toppers

• 07 Augustus 2019 - 15:47

Loes:

Ben benieuwd naar jullie verslag.....groetjes