Monument Valley - Reisverslag uit Monument, Verenigde Staten van JanGusta - WaarBenJij.nu Monument Valley - Reisverslag uit Monument, Verenigde Staten van JanGusta - WaarBenJij.nu

Monument Valley

Door: Gusta

Blijf op de hoogte en volg

07 Augustus 2019 | Verenigde Staten, Monument

Dit geloven jullie niet. Mijn verslag maak ik al onderweg.
Maar wat ons nog nooit is gebeurd we moesten vandaag heel wat kilometers maken want naar Mesa is het nog 500 km.
En Jan wil graag morgen daar zijn.
We besloten tot Kayeta te rijden leuk bedacht geen camping te bekennen. Eerst een wasserette ingelopen jongen was vriendelijk gaf een naam. Niet te vinden.
Politiebureau ingegaan en daar kregen we een camping op midden in Monument Valley betekende weer 30 km terug.
Nu zitten we op de mooiste plek op aarde en ik heb geen verbinding met mijn prepaid telefoon. Dus even via Jan zijn IPad.
Zoals ik al zei morgen is een autodag. Maar het verslag komt nog beloofd.

  • 07 Augustus 2019 - 01:06

    Jeroen:

    Geniet van de rustdag en een veilige rit morgen weer.gr jeroen

  • 07 Augustus 2019 - 03:07

    Sylvia:

    Zo, jullie rijden aardige afstanden! Waarschijnlijk zijn wij ook op die camping geweest. Het is een prachtige plaats om te staan maar het was op de camping zelf wel wat minder. Is er een klein binnen zwembad? Goede reis verder!

  • 07 Augustus 2019 - 04:56

    Nancy :

    Wat een prachtige reis zijn jullie toch aan het maken. Ben benieuwd naar de foto's van deze camping.
    Geniet nog. X

  • 07 Augustus 2019 - 05:54

    Ellyduivis:

    Wat een belevenissen. GEWELDIG.
    als jullie trug zijn kunnen we wel een week afspreken zoveel hebben jullie beleeft. Hahaha.
    Geniet er maar Goed van en Pers elke minuut uit, Toppers

  • 07 Augustus 2019 - 15:47

    Loes:

    Ben benieuwd naar jullie verslag.....groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Monument

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Augustus 2019

Phoenix Airport

15 Augustus 2019

Eindshot

14 Augustus 2019

Albuquerque

14 Augustus 2019

Albuquerque

13 Augustus 2019

Albuquerque

Actief sinds 31 Maart 2019
Verslag gelezen: 50
Totaal aantal bezoekers 3721

Voorgaande reizen:

13 Maart 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

31 Maart 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

22 Juni 2019 - 17 Augustus 2019

Amerika Trip

Landen bezocht: