Zwembadmiddag - Reisverslag uit Little Rock, Verenigde Staten van JanGusta - WaarBenJij.nu Zwembadmiddag - Reisverslag uit Little Rock, Verenigde Staten van JanGusta - WaarBenJij.nu

Zwembadmiddag

26 Juli 2019 | Verenigde Staten, Little Rock

Vrijdag 26 juli.  Arkansas – The Natural State

Rijden weer een mooie route en die is iets meer n.l. 158 km.

Hier in Arkansas is het klimaat gelijk aan Nederland alleen de winters zijn streng.

Het is hier heel groen en ontzettend veel bomen.

Wat ontzettend opvalt dat alle kerken, en het zijn er heel wat, aan de rand van de gemeente staan. Dus de kerkgangers moeten een aardig stukje rijden om hun kerk te bezoeken.

Daar stoppen we want dan zijn we in Little Rock en daar is aardig wat te zien.

En er is een outlet mall dichtbij. Joepie. Zal je zien kom je met niks terug.

Dus morgen shopdag.

We hebben hier 2 nachten geboekt en de hele middag heerlijk in en bij het zwembad geweest.

Zal een foto meesturen hoe de gemiddelde Amerikaan “geniet” op de camping.

Komen aanrijden. Poetsen hun camper. Volgens Jan was hij al minstens een half uur bezig.

En waarschijnlijk is hij morgen om 05.00 uur weer vertrokken. Topweekend.