Granite City - Reisverslag uit Saint Louis, Verenigde Staten van JanGusta - WaarBenJij.nu Granite City - Reisverslag uit Saint Louis, Verenigde Staten van JanGusta - WaarBenJij.nu

Granite City

13 Juli 2019 | Verenigde Staten, Saint Louis

Vrijdag 13 juli

Illinois – Land of Lincoln

Gisteren even een foto genomen van onze buurman zijn optrekje.

En dan denk ik wel eens ze komen met gigantische campers, lees Connexxion bussen, aan

maar de “strontslang” moet via hetzelfde potje als dat van ons.

Vaak komen ze om 17.00 uur binnen en ’s morgens om 08.00 uur zijn ze alweer weg.

De camping is in Granite City en er loopt hier nog een oud stukje route 66.

Dus na het ontbijt, had van Jon een gigantische pot chocoladepasta gekregen, op pad.

Het is niks als je route 66 rijdt in Saint Louis maar de wegen zijn ook van 66. Heel slecht wegdek.

Het is wel heel jammer als je ziet hoe het allemaal verpauperd is.

We zagen heel vee donkere mensen die daar nu wonen.

De bedoeling was naar de Botanical Gardens te gaan maar dat is bij een idee gebleven.

Het is hier zo extreem heet of je tegen een muur van warmte aanloopt.

We hebben snel voor Jan 2 hemdjes gekocht en snel terug naar de camping te gaan en te

gaan zwemmen. En meteen een extra nacht bijgeboekt.

De vloer om het zwembad was zo heet dat je er zonder slippers niet kon lopen.

Wilde in het zwembad even een selfie maken met Jan en keek even later mijn IPhone was oververhit.

Het is hier nu 20.00 uur en nog extreem warm buiten.

Dus in de camper met airco aan.