Foto’s van ons huisje voor 6 weken - Reisverslag uit Page City, Verenigde Staten van JanGusta - WaarBenJij.nu Foto’s van ons huisje voor 6 weken - Reisverslag uit Page City, Verenigde Staten van JanGusta - WaarBenJij.nu

Foto’s van ons huisje voor 6 weken

Blijf op de hoogte en volg

30 Juni 2019 | Verenigde Staten, Page City

Hele nieuwe camper. Wisten met 1 gordijn geen raad. Maar vandaag kwamen we er achter gordijn moet langs het voorraam.

Een hoekkeuken is leuk alleen heb je minder opruimmogelijkheden.

en als je klein bent zoals ik kan je niet overal makkelijk bij. Maar gelukkig is er bij de keuken een klein opstapje.

we hebben een gigantisch hoog bed ligt heerlijk.


  • 03 Juli 2019 - 04:16

    Sylvia:

    Ik zie helaas geen foto’s! Zou ik wel heel leuk vinden, ben benieuwd hoe jullie nieuwe camper eruit ziet! Fijne dag! Sylvia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Page City

Actief sinds 31 Maart 2019
Verslag gelezen: 42
Totaal aantal bezoekers 3733

Voorgaande reizen:

13 Maart 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

31 Maart 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

22 Juni 2019 - 17 Augustus 2019

Amerika Trip

Landen bezocht: