Lunch met de dames daarna Rummicub - Reisverslag uit Prescott, Verenigde Staten van JanGusta - WaarBenJij.nu Lunch met de dames daarna Rummicub - Reisverslag uit Prescott, Verenigde Staten van JanGusta - WaarBenJij.nu

Lunch met de dames daarna Rummicub

Door: Gusta

27 Juni 2019 | Verenigde Staten, Prescott

Dinsdag 25 juni en Woensdag 26 juni

Dit zijn een beetje voor jullie saaie dagen. Want we doen niets anders dan uit eten gaan en praten heel veel praten. Af en toe storten we aan het eind van de avond in.
Gisteren heb ik het gered tot half 1.
Maar wat ik nog niet had verteld is dat we op terugweg, uiteraard van een restaurant, aan het praten waren mannen voorin dames achterin een klap hoorden. We schrokken ons rot.
Thuisgekomen bleek er een grote scheur aan de onderkant van de auto te zitten.
Goede tip van Jon om het meteen op te schrijven en hij heeft een kopie gemaakt via Google maps.
Ik zal het vrijdag na eer en geweten uitleggen.

• 27 Juni 2019 - 03:40

Karin Ponsioen :

Lieve Jan En Gusta
    Wat is dat schrikken jullie hebben een druk programma ,
    Geniet van de dingen neem ook rust .
    Hier wat minder warm maar het weekend wordt weer heet .
    We doen rustig aan.
    Liefs Johan en Karin.

• 27 Juni 2019 - 05:22

Elly:

Zo dat was echt schrikken zeg maar gelukkig is het maar de auto en hebben jullie zelf niets. Doe rustig aan en nog veel plezier en nog een fijne vakantie. Groetjes Ronald en Elly