Saaie dag - Reisverslag uit Indiana, Verenigde Staten van JanGusta - WaarBenJij.nu Saaie dag - Reisverslag uit Indiana, Verenigde Staten van JanGusta - WaarBenJij.nu

Saaie dag

Blijf op de hoogte en volg

23 Juli 2019 | Verenigde Staten, Indiana

Dinsdag 23 juli     Indiana – In God We Trust

Voor jullie een saaie dag dus gooi er een paar wetenswaardigheden in.

Van Weidman eerst terug naar Holland daarvandaan en gaan nu naar Terre Haute.

Onderhand zijn we weer in een andere staat n.l. Indiana weer met een uur tijdverschil.

Bij elke Walmart is net een soort “zebrapad” als je daar oversteekt wordt er door iedereen keurig gewacht.

Als er een auto, vrachtwagen of politieauto op de vluchtstrook staat moet je automatisch de linkerbaan pakken.

Wat voor ons vreemd blijft is als je rechtsaf moet, verkeerslicht staat op rood, dat je mag doorrijden. 

Voorheen ging ik mij altijd keurig afmelden als we bij een camping weggingen. Maar als ze éénmaal je geld hebben ben je niet meer interessant voor ze.

Midden in een Walmart, wij zaten op een bankje, een dame hoor ik daar Nederlands.

Uh, ja, ze sprak het niet zo goed haar moeder wel. Ondertussen ging mijn telefoon Johan en Karin via messenger. Dame praatte ook even mee was heel grappig.

Van de week zag ik bij de Walmart een gigantische vierkante bak staan, daar konden de plastic zakjes in, maar je kon er ook van andere winkels indoen.

Ze beginnen toch met recyclen. Walmart heeft ook een eigen tasje te koop.

Vandaag weer gereden. Sjaal is af dus mocht weer aan de bak.

Dus onze Jan heerlijk het eten verzorgd.

Morgen gaan we op zoek naar het geboortehuis van Katie’s grootouders.


  • 24 Juli 2019 - 05:12

    Loes:

    Leuk verhaal weer zus, vanmorgen alles ff gelezen, wij druk met plaatsen nieuwe voortent en in de hitte valt dat niet mee.
    liefs van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Indiana

Actief sinds 31 Maart 2019
Verslag gelezen: 36
Totaal aantal bezoekers 3821

Voorgaande reizen:

13 Maart 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

31 Maart 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

22 Juni 2019 - 17 Augustus 2019

Amerika Trip

Landen bezocht: