Luie dag - Reisverslag uit Granite City, Verenigde Staten van JanGusta - WaarBenJij.nu Luie dag - Reisverslag uit Granite City, Verenigde Staten van JanGusta - WaarBenJij.nu

Luie dag

Blijf op de hoogte en volg

14 Juli 2019 | Verenigde Staten, Granite City

Zondag 14 juli

Lieve trouwe lezers van mijn blog is er nu niemand die zegt hè Gusta waar is die foto van de buurman?

Zal hem zo mee sturen.

Lekker ontbijtje gemaakt voor onze Jan en het is weer extreem heet dus airco staat hoog.

Jan ging de was doen dan kon ik even de vloer dweilen. Maar we zijn lang binnengebleven want het was te heet buiten. Tegen 14.00 uur zijn we heerlijk naar het zwembad gegaan en daar heerlijk liggen dobberen.

Ging uit het water om even op te drogen maar het was mij veel te heet dus ik was heel snel weer in net water.

Verder was het een hele relaxte dag. Had lekker lasagne gemaakt en Jan had een ijsje gehaald.

We komen nu eigenlijk net binnen en hebben tot 21.00 uur buiten gezeten en dat was heerlijk.

Het schijnt wat koeler te worden. En dat juichen wij toe.

We kregen nog een leuk berichtje van Katie. Hun kleinzoon is met vriendin en dochter in Florida.

Waren naar Disneyworld en Universal Studios geweest en ze zijn heel onverwacht op het strand getrouwd.

Elke zondag belt hun kleinzoon met opa. We moeten wel zeggen, waren wel eens bang dat Jon hem teveel onder druk zette, hij heeft een leuke baan als lasser en doet het heel goed. En dit zegt Katie ook hij heeft het wel allemaal aan zijn opa te danken dat hij zo goed terecht is gekomen. Voor degene die dit niet weten hij heeft een beetje een getikte moeder.

De muggen zijn wel gek op mij, meestal pakken ze Jan, zit onder de bulten.

Dus dit was onze dag voor vandaag morgen weer op pad.

We gaan ons zelf verwennen met een ontbijt buiten de deur.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Granite City

Actief sinds 31 Maart 2019
Verslag gelezen: 22
Totaal aantal bezoekers 3785

Voorgaande reizen:

13 Maart 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

31 Maart 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

22 Juni 2019 - 17 Augustus 2019

Amerika Trip

Landen bezocht: