Aankomst - Reisverslag uit Prescott, Verenigde Staten van JanGusta - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Prescott, Verenigde Staten van JanGusta - WaarBenJij.nu

Aankomst

Blijf op de hoogte en volg

23 Juni 2019 | Verenigde Staten, Prescott

Kort berichtje even na meer dan 25 uur gingen we slapen. Mijn tas was weg en met mij velen.

Wordt straks gebracht. Alweer vreselijk gelachen. De 3 jaren vallen dan gewoon weg.

Hier nu 07.00 uur en klaarwakker maar gaan nog echt wel even slapen.

Karin je gelooft ik mag koffie zetten in de waskamer.

Kwam erachter in het vliegtuig dat zelfs de plastic bekertjes hier groter zijn.

Waarschijnlijk hebben jullie het verslag, sorry, meerdere keren gehad.

Probeer het nog 1 keer wil de foto erbij zien te krijgen.


  • 23 Juni 2019 - 15:00

    Sylvia:

    Hoi Jan en Gusta, inderdaad 4 x ontvangen maar ik weet hoe lastig het soms is om iets te plaatsen. Hopelijk heb je inmiddels je tas weer. Fijne vakantie! Sylvia

  • 23 Juni 2019 - 15:45

    Loes:

    Inderdaad een paar keer, maar dat mag de pret niet drukken, Groetjes

  • 23 Juni 2019 - 15:50

    Siep:

    Beter 4 keer dan niets
    Ik zag een foto van een blikje met tekst Canada ..
    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Prescott

Actief sinds 31 Maart 2019
Verslag gelezen: 48
Totaal aantal bezoekers 3815

Voorgaande reizen:

13 Maart 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

31 Maart 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

22 Juni 2019 - 17 Augustus 2019

Amerika Trip

Landen bezocht: