Albuquerque - Reisverslag uit Albuquerque, Verenigde Staten van JanGusta - WaarBenJij.nu Albuquerque - Reisverslag uit Albuquerque, Verenigde Staten van JanGusta - WaarBenJij.nu

Albuquerque

Door: Gusta

13 Augustus 2019 | Verenigde Staten, Albuquerque

Maandag 12 augustus

Jan had de wekker om 09.00 uur gezet. Was er al eerder uit. Onze slaapburen, Tim en Pim, Daan vandaag weer terug naar Phoenix. Ritje van 6,5 uur.
Bedoeling is om 10.00 uur weg te gaan.
Jullie geloven dit niet, ze waren hier 4 dagen, wat die meegenomen hadden, zoveel heb ik mee voor 8 weken.
Ik denk dat hij zeker een uur aan het heen en weer lopen is geweest om alles in de auto te zetten.
Ze had haar even strijkbout mee, terwijl Katie zei er is er 1, eten voor 5 weken te gek voor woorden. Dus we waren redelijk vroeg allemaal op. Quent lag nog heerlijk te slapen.
Uiteindelijk zat alles in de auto. Buiten gingen we gedag zeggen. Het was bloedheet buiten en als Jon begint te praten stopt hij vaak niet.
Dus uiteindelijk kreeg Kim het warm en ging in de auto zitten.
Niet te geloven 2 grote tassen voorin.
We zitten binnen want het is veel te heet buiten.
Tegen 18.00 uur zijn we buiten gaan zitten.
Gingen helaas wel heel laat eten n.l. om 20.00 uur naar een Indiaas restaurant.
Wij trakteerden Jonathan en Quent waren ook mee.