Albuquerque - Reisverslag uit Albuquerque, Verenigde Staten van JanGusta - WaarBenJij.nu Albuquerque - Reisverslag uit Albuquerque, Verenigde Staten van JanGusta - WaarBenJij.nu

Albuquerque

Door: Gusta

11 Augustus 2019 | Verenigde Staten, Albuquerque

Zondag 11 augustus

Helemaal vergeten te melden gisteren al 7 weken hier. Ongelooflijk.
Het huis wat Katie heeft gehuurd voor 10 dagen kost $ 6000,—.
Schrok mij rot toen ze het vertelde. Maar het heeft 5 badkamers, meerdere zitgedeeltes zowel binnen als buiten. Er is een hottub en een buitendouche. Heel veel slaapkamers, met keuken en zitgedeelte dus het is aardig wat.
Er is een bar en daar legt iedereen de spullen op die voor algemeen gebruik zijn.
Katie wilde gisteren voor $ 100,— met mij wedden. We moesten dus met 9 personen op pad.
En dat zou dan om 10.00 uur moeten zijn. Want vanmiddag wordt het weer anders.
Jan voor het eerst weer een lange broek aan was niet nodig.
En wat denken jullie stip 10.00 uur was iedereen paraat.
We gaan naar Sandia Peak Tramway. Uiteraard krijgen wij weer seniorenkorting.
Her leuke hiervan is dat, we komen hier dit jaar precies 30 jaar, Quent ons toen hierheen bracht.
Dus daar moest even een foto van gemaakt worden.
Ook een foto van de 4 generatie’s.
Lillian 8 jaar, Jonathan, Ouent en Jon. Achter/kleinkind, vader, opa en overgrootvader.
We hebben geluncht bij Frontiers waren we al een keer eerder geweest.
Hier is een groot gedeelte van Roue 66. En vandaag heb ik geleerd hij liep van Chicago to Los Angeles en was dus 2000 Miles lang.
Ben nu even heerlijk aan het relaxen terwijl Jan buiten zit.
Heb een uurtje geslapen moet toch de hele tijd in een andere taal praten.
Reuze gezellig en dat kan allemaal. Paar liggen lekker te slapen 4 spelen een spelletje.
Ik maak mijn verhaal verder af en Jan zit lekker de krant te lezen.

• 12 Augustus 2019 - 08:04

Elly Duivis:

Hay Gusta en Jan.
    Jeetje alweer de Laatste week. Goed uitpersen die minuten.
    Maar jullie hebben heel wat beleeft. Ik zou zeggen nog Super GENIETEN maar
    Lieve Groetjes van ons in Holland

• 12 Augustus 2019 - 08:55

Sylvia:

Jeetje wat gaat de tijd toch snel! Fijn dat jullie zo genieten. Groeten vanuit een warm En prachtig Tanzania.