Lazy Day - Reisverslag uit Colorado Springs, Verenigde Staten van JanGusta - WaarBenJij.nu Lazy Day - Reisverslag uit Colorado Springs, Verenigde Staten van JanGusta - WaarBenJij.nu

Lazy Day

Door: Gusta

04 Augustus 2019 | Verenigde Staten, Colorado Springs

Zondag 4 augustus

Vandaag is een erge luxe luie dag. Vanmorgen heerlijk, hier op de camping, genoten van een ontbijt. Doen we niet elke dag morgen weer gewoon. En vanavond gaan we aan de pizza.
Maar een rondje over de camping gedaan. Er staan dus bakken met zand waar je, je tent neer kunt zetten. Met zelfs een dak erop. Voor het eerst dat we dit zien. Er zijn houten cabine’s hebben ze nu op heel veel campings. Een hele grote buitenkeuken waar een barbecue staat.
Dus het volgende feestje is dan hier!!!
Dan de plekken voor de campers en voor de grotere campers, lees Connexxion bussen, en daar staat ook een luxe tuinset.
Heerlijk bij het zwembad geweest en morgen weer op pad.
We moesten wel een bandje om onze arm. En wat hier apart is je kan een golfkarretje huren.
Heel veel activiteiten voor kinderen. Werd ook nog een verjaardag gevierd.

• 05 Augustus 2019 - 03:34

Sylvia:

Lekker hoor zo’n luie dag..en? Even in een golfkarretje geracet? Groetjes Sylvia

• 06 Augustus 2019 - 06:12

Gusta:

Sylvia, we gaan niet naar Denver. Zijn nu op weg naar Durango.
    Dat schijnt ook heel mooi te zijn en dan hebben we nog bijna 600 km te gaan naar Mesa.
    Daar moeten we de camper in orde maken en nemen denken ik nog een rustdag.
    Donderdag auto ophalen en vrijdag camper inleveren.