Clayton - Reisverslag uit Amarillo, Verenigde Staten van JanGusta - WaarBenJij.nu Clayton - Reisverslag uit Amarillo, Verenigde Staten van JanGusta - WaarBenJij.nu

Clayton

Door: Gusta

Blijf op de hoogte en volg

02 Augustus 2019 | Verenigde Staten, Amarillo

Vrijdag 2 Augustus

Op deze camping mocht je, je vuilnis voor je plek neerzetten en dan werd het opgeruimd.
Maar onze Jan heeft het keurig zelf weggebracht.
Stukje route 66 gereden. Wat hier opvalt vervallen gebouwen maar er tussen toch ook weer nieuwe bedrijven. Zie je niet vaak.
Gaan nu naar Palo Duro Canyon State Park. Heel mooi park waar je als het ware een rondje kan rijden. Maar er zijn ook veel wandelpaden. Maar in deze bloedhitte ging hem dat niet worden.
Zijn blij als we de airco weer in kunnen.
Daarna zijn we naar de Cadillac Ranch gegaan. Dit zit gewoon naast de snelweg en je mag parkeren langs de weg. Wat meestal streng verboden is.
Dit is dus een kunstvoorwerp. Ooit hebben een stel kunstenaars, gesponsord door een miljardair, Cadillacs met hun neus in de grond gezet. Maar zoals het met alles gaat er werd veel gestolen van de wagens. Maar dat is wel heel slim opgelost want je kan dus een spuitbus met verf kopen en dan mag je wat op de auto spuiten. Uit veiligheidsoverwegingen heb ik dit niet gedaan. Want ik ken mijzelf ik had onder gezeten en de auto had niets.
Maar het is wel heel apart om te zien. En daarna volgde er weer een hele saaie weg in Texas.
En daar bedoel ik mee dat je werkelijk niets tegenkomt. Normaal zie je benzinepompen, restarea of een truckstop maar helemaal niets. Ik had het nog niet gezegd of we kwamen in een plaatsje terecht Clayton, New Mexico, dus we waren even het spoor bijster. Maar we zijn morgen
New Mexico alweer uit en op naar Colorado Springs.
We hebben regen gehad en het is niet opgefrist. Staan nu bij de Lovers Truckstop tussen de grote vrachtwagens. Veiliger kan haast niet. Heb net 4 uur internet gekocht kan ik jullie toch het bericht sturen.



  • 03 Augustus 2019 - 03:44

    Siep:

    Weer een leuk verslag.
    Hebben jullie weer een stukje van Amerika gezien.
    Je koopt internet voor een paar uurtjes
    kan het ook voor een langere periode ?
    In elke staat zijn de regels weer anders begrijp ik
    Nog veel plezier
    Groetjes van Johan en mij

  • 03 Augustus 2019 - 06:27

    Anita:

    Zo vakantiegangers de hitte houd maar niet op, wel geinig met de caddilacs, gelijk heb je Gusta om niet met een spuitbus aan de gang te gaan. Keurig van Jan dat hij de vuilnis zelf weg bracht kan menigeen nog een voorbeeld aan nemen. Nog veel plezier en tot het volgende verslag, groeten Nicht en Tom.

  • 03 Augustus 2019 - 09:20

    Loes:

    Gezellig verslag weer...groetjes vanuit Heerde

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Amarillo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Augustus 2019

Phoenix Airport

15 Augustus 2019

Eindshot

14 Augustus 2019

Albuquerque

14 Augustus 2019

Albuquerque

13 Augustus 2019

Albuquerque

Actief sinds 31 Maart 2019
Verslag gelezen: 34
Totaal aantal bezoekers 3738

Voorgaande reizen:

13 Maart 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

31 Maart 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

22 Juni 2019 - 17 Augustus 2019

Amerika Trip

Landen bezocht: