Lazy day - Reisverslag uit Wichita Falls, Verenigde Staten van JanGusta - WaarBenJij.nu Lazy day - Reisverslag uit Wichita Falls, Verenigde Staten van JanGusta - WaarBenJij.nu

Lazy day

31 Juli 2019 | Verenigde Staten, Wichita Falls

Woensdag 31 juli

Om 11.00 uur waren we al in het zwembad. Het is bloedheet hier. Airco staat op topsnelheid te draaien. We hadden vandaag, min of meer, de oppas. Je mag als kind niet alleen in het zwembad.

Er staat, bij alle KOA campings dat er altijd een volwassene bij moet zijn.

Dus Howard Caleb wilde zwemmen, de dame achter de receptie, vroeg of het goed was als wij er bij waren. Ben meteen op de hoogte wie de eigenaar is van de camping, hoeveel kinderen hij heeft.

Zijn ouders waren allebei aan het werk. En we zagen steeds straalvliegtuigen overvliegen.

Er is een basis in de buurt en Howard zijn vader is daar leraar.

Kreeg uitleg over het verschil tussen een F15 en F16 en later vloog Trump ook nog over met zijn toestel. Heerlijk relaxed dagje gehad.

Zitten constant in de schaduw.

Toch ben je duf aan het eind van de dag.

Het is bijna half 10 in de avond en de airco staat nog op zijn hoogste stand.

Omdat Texas heel saai is om er te rijden gaan we nu naar Colorado.

Daar zijn nog verschillende mooie parken waar we nog niet zijn geweest.

En als we tijd overhouden, volgens Jan, wil ik graag langs Becky, zuster van Jon, die wonen in

New Mexico het enig nadeel is daar rijden ze als gekken.

Wonen heel veel Mexicanen en hebben, om het zo maar te zeggen, schijt aan alle regels.

• 01 Augustus 2019 - 00:34

Gusta:

Er staat weer een verslag. Alleen doe ik net via de andere website die werkt makkelijker voor mij.
    Lieve groet vanuit een bloedheet Texas.

• 01 Augustus 2019 - 07:36

Anita:

Zo, zo ben je op vakantie heb je evengoed oppas, maar wel leuk toch? Een luie dag is ook wel eens fijn daar heb je tenslotte ook vakantie voor. Het schiet al weer aardig op voor jullie. Nog veel plezier en voorzichtig met de Mexicanen. Groeten je nicht en Tom.

• 01 Augustus 2019 - 08:12

Robert En IJbel:

nou, je maakt zo heel wat mee op vakantie, hahahaha. rustig aan met die hitte daar, gelukkig is het hier wat koeler nu, en regen gehad, het leek heel veel, maar als ik naar onze vijver kijk viel het wel mee, die is nog niet eens gevuld. groetjes en tot snel =)