Benton - Reisverslag uit Benton, Verenigde Staten van JanGusta - WaarBenJij.nu Benton - Reisverslag uit Benton, Verenigde Staten van JanGusta - WaarBenJij.nu

Benton

Blijf op de hoogte en volg

28 Juli 2019 | Verenigde Staten, Benton

Zondag 28 juli

Alweer 5 weken hier. Times fly’s wen you have fun.

Ik was zowaar heel vroeg wakker. Komt ook er staat een bedrag 2 keer, van hetzelfde bedrijf, op mijn creditcard. Dat houdt mij dan bezig dus eerst een berichtje gestuurd.

Daarna ontbijt verzorgd. We waren gisteren bij de Big Dam Bridge en wilden hem van de andere kant bekijken. Maar opeens stonden we weer aan dezelfde kant. Aan een meneer ge raad hoe we aan de andere kant konden komen maar dat was niet mogelijk. Alles is afgesloten. Het heeft zo erg geregend dat alles overstroomd is.

Vandaag doen we een beetje onlogisch maar dat heeft een reden.

We hebben een heel goed restaurant opgekregen van Katie maar dat was dichtbij Little Rock.

Dus doorgereden naar Benton. We zeiden net tegen elkaar dat hebben we werkelijk nog nooit meegemaakt alles is gesloten. Rijden nu door naar Hot Springs dat is een National Park.

Maar dat werd even anders. We kwamen in een aflevering, maar dan echt, van CSI terecht.

5 Politiewagens en ik zie 5 agenten met getrokken pistolen onze kant oplopen.

Nou, ik schrok wel even. Maar toen zag ik iemand op de grond liggen en later zag ik dat hij bloedde. Een agent zat op de grond en was gestoken.

Ambulance erbij en brandweer!!. Alles werd afgezet en wij zijn omgekeerd want we konden niet naar Hot Springs. Je zou bijna zeggen dat we het opzoeken maar het gebeurde echt voor onze ogen. Zijn weer terug in Benton gaan naar de Walmart voor wat boodschappen.

Deel dit verhaal alvast even morgen het vervolg.


  • 29 Juli 2019 - 15:05

    Sylvia:

    Wat raar ik heb vanmorgen een reactie geplaatst maar die is weg! Spannend allemaal zeg!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Benton

Actief sinds 31 Maart 2019
Verslag gelezen: 22
Totaal aantal bezoekers 3693

Voorgaande reizen:

13 Maart 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

31 Maart 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

22 Juni 2019 - 17 Augustus 2019

Amerika Trip

Landen bezocht: