5 weken in Amerika. Niet te geloven. - Reisverslag uit Little Rock, Verenigde Staten van JanGusta - WaarBenJij.nu 5 weken in Amerika. Niet te geloven. - Reisverslag uit Little Rock, Verenigde Staten van JanGusta - WaarBenJij.nu

5 weken in Amerika. Niet te geloven.

Blijf op de hoogte en volg

27 Juli 2019 | Verenigde Staten, Little Rock

Zaterdag 27 juli

Na het ontbijt zijn we naar een shoppingmall gereden. Jan geslaagd voor zijn Nike’s.

Wat ik al dacht ik vond niets leuks maar heb mijn luchtjes aangevuld was er aardig doorheen.

Jan ook maar zijn favoriete luchtje gekocht.

Voorheen, ik ben een fan van Estee Lauder luchtjes kreeg je er van alles bij maar dat is ook verleden tijd. Zijn op zoek gegaan naar een bijzondere brug. Maar je kan er alleen lopend of fietsend overheen. En kijken kan ook en dat hebben wij gedaan. Morgen gaan we hem nog even van de andere kant bekijken.

We kwamen in Down Town Little Rock terecht maar dat was niet te doen met de camper.

Veel te druk, smalle straatjes en je kon de camper nergens kwijt.

Een klein busje passeerde ons, toen moest Jan de spiegel dichtklappen, en het ging maar net.

Ik had ontzettende zin in een clubsandwich, is het niet geworden, we kwamen bij een brewery terecht. Heel apart Jan had een broodje met Jagerschnitzel en ik een heerlijk broodje met kip.

We zijn in de staten waar we tot nu toe rijden wel een bezienswaardigheid.

Komen ook geen Cruise America campers tegen, wat in andere staten wel gebeurd, en er zijn al 3 mensen geweest die graag willen weten wat het kost en voor hoe lang je zo’n camper kan huren.

Wel heel grappig want er volgen dan hele leuke gesprekken.

Bij de brug kwamen we iemand tegen en die WAS getrouwd met een Nederlandse.

In Nederland denk je wel eens er wordt veel gescheiden maar hier kom je bijna niemand tegen die zegt ik ben gewoon bij mijn eerste vrouw.

Heerlijk weer in het zwembad gelegen is hier ook lekker warm en morgen gaan we weer op pad.

Katie had wat op de kaart geschreven, we dachten eerst aan een plaats, maar het bleek uiteraard een restaurant te zijn. 

Zijn er al lezers die een kaart hebben ontvangen?

Sylvia, wij hebben een Garmt navigatie gekocht. Onze oude had het net begeven toen ik reed.

We hebben levenslange update van Amerika. En we hebben nu een dame die tegen ons praat en ook de straten opnoemt wat erg makkelijk is. We moeten nog wel het één en ander leren maar het gaat steeds beter.

En inderdaad de Margeritha was lekker maar wel heel veel ijs. Dat is vaak weer ten koste van de smaak.


  • 28 Juli 2019 - 06:47

    Sylvia:

    Dat si soms het enige nadeel van een camper, dat je in sommige plaatsjes de camper niet kwijt kan. Slim dus dat die amerikanen een auto achter hun camper hangen....ik weer niet of je ons een kaart hebt gestuurd maar we hebben er geen ontvangen. Ja jammer hè Gusta al dat ijs in je drankje, houd er ook niet van. Ja,mer dat je niet geslaagd bent in de outlet. Veel plezier weer!

  • 28 Juli 2019 - 13:07

    Loes:

    Verslag weer gelezen zus, mooi verhaal weer geniet nog maar lekker van alles. Wij de kaart dus keurig ontvangen op de camping. top
    Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Little Rock

Actief sinds 31 Maart 2019
Verslag gelezen: 22
Totaal aantal bezoekers 3725

Voorgaande reizen:

13 Maart 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

31 Maart 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

22 Juni 2019 - 17 Augustus 2019

Amerika Trip

Landen bezocht: