Autodag - Reisverslag uit Arkansas City, Verenigde Staten van JanGusta - WaarBenJij.nu Autodag - Reisverslag uit Arkansas City, Verenigde Staten van JanGusta - WaarBenJij.nu

Autodag

Blijf op de hoogte en volg

25 Juli 2019 | Verenigde Staten, Arkansas City

Donderdag 25 juli

Gisteren ging bij mij het lichtje vroeg uit. Wat mij eerder nooit gebeurde, zal ouderdom zijn, ontzettend opgezette voeten. Heel hoog mijn been gedaan maar zelfs vanmorgen nog dik.

Jan heeft alle kaarten bestudeerd en vandaag moeten we echt een aardig stuk overbruggen om in een mooiere omgeving te komen. Katie geeft altijd geweldige wegen op, van de snelweg af, maar op het laatst kan ik geen boom meer zin en zou ik graag even een winkel ingaan.

Om precies te zijn 340 mijl. Kan jullie zeggen het was een lange zit. Van 10.00 tot 18.00 uur gereden. Vandaag 2 keer getankt dus het was weer even genoeg.

Heb ook een aardig stuk gereden en heb niet geteld maar denk dat ik wel 100 bochten moest nemen. Jan reed het laatste stuk maar toen kwam de vraag wie kookt er vanavond? Heb een deal gesloten oké omdat jij als laatste rijdt zal ik koken.

Het werd nasi, en dankzij de tip van Loes, had ik vorige keer extra rijst gekookt en kon dat zo uit de vriezer halen. We hebben gesmuld.

Voeg een kaartje bij kunnen jullie zien dat we vandaag 3 staten doorgereden zijn en zijn nu in Arkansas. We gaan zo naar de Walmart om het verslag te versturen en rijden morgen maar

 137 km en gaan dan heerlijk een dagje op een camping met zwembad staan.

We zijn er even aan toe.

Even wat dingen die we langs de kant zagen staan.

In Illinois als je daar een wegwerker omver rijdt krijg je $ 10.000,— en 14 jaar gevangenisstraf.

Toen kwamen we in Missouri en daar is het zo als je een wegwerker omver rijdt $ 10.000,— en je rijbewijs kwijt. Van Missouri kwamen we in Arkansas als je daar rommel uit de auto gooit kost het je $ 1000,—. Er wordt veel aan de wegen gewerkt dus ik mocht achter een pilotcar aanrijden.


  • 25 Juli 2019 - 23:04

    Gusta:

    Grijs vlak vanvandaag is een videofilmpje

  • 26 Juli 2019 - 07:01

    Siep:

    Jullie hebben weer een behoorlijk stuk gereden
    Zus, als je zo lang zit , zetten je benen op .
    Benen als het kan , omhoog, en tussendoor een stuk
    Lopen . Foto ‘s bekeken, jammer van het filmpje.
    Hier nog steeds erg warm.
    Liefs en groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Arkansas City

Actief sinds 31 Maart 2019
Verslag gelezen: 30
Totaal aantal bezoekers 3758

Voorgaande reizen:

13 Maart 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

31 Maart 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

22 Juni 2019 - 17 Augustus 2019

Amerika Trip

Landen bezocht: