Saaie dag voor jullie niet voor ons - Reisverslag uit Kankakee, Verenigde Staten van JanGusta - WaarBenJij.nu Saaie dag voor jullie niet voor ons - Reisverslag uit Kankakee, Verenigde Staten van JanGusta - WaarBenJij.nu

Saaie dag voor jullie niet voor ons

15 Juli 2019 | Verenigde Staten, Kankakee

Maandag 15 juli

Heerlijk ontbijtje gegeten. Moet je niet elke dag doen dan groei je dicht.

Maar voor een keer is het voor ons smullen. We moeten altijd lachen om alle keuzes die je moet maken.

Wil je spek of worstjes, wil je wit of bruin brood, wil je has brownies (lees gesnipperde aardappel), hoe wil je, je ei gebakken hebben. Jan wil gewoon gooi de ei in de pan dooier stuk en om en om bakken. En elke keer vergeten we hoe het heet. Deze dame zei nu fried uh, ja.

En het kwam goed.

En wat denken jullie we hebben heerlijk Hollands weer regen.

In de middag werd het toch weer beter.

Maar dit wordt een saai verhaal want het was een auto/haakdag.

De omgeving hier is erg vlak dus er valt niet zo heel veel te zien.

We reden van Springfield naar Champaign op de kaart lijkt het een klein stukje maar het was toch een ritje van 4 uur.

Wat ons telkens wel weer verbaasd zijn de grote trucks die ons gigantisch hard voorbijrijden.

Jan denkt dat ze wel 120 km rijden terwijl dat bij ons maar 80 km is.

We zijn nu aangekomen in de plaats Kankakee. En staan bij de Walmart.

Ik ben even naar de Dollartree gelopen waar alles te koop is, moet zeggen niet altijd, voor $ 1,—.

Maar dit keer was het wel zo en heb gedoneerd voor schoolspullen voor de veteranen.

Mocht uit een mandje wat halen en dat ging in eens rote doos was de 10e die dit deed.

Dus mijn goede daad voor vandaag zit er ook weer op.

• 16 Juli 2019 - 06:31

Sylvia:

LWel even lekker een dagje Hollands weer! Wij gingen ook regelmatig naar the Waffle house. Tip, gewoon voor je vakantie 5 kilo afvallen dan kan je tijdens de vakantie volop genieten.