St.Louis - Reisverslag uit Saint Louis, Verenigde Staten van JanGusta - WaarBenJij.nu St.Louis - Reisverslag uit Saint Louis, Verenigde Staten van JanGusta - WaarBenJij.nu

St.Louis

12 Juli 2019 | Verenigde Staten, Saint Louis

Vrijdag 12 juli

Wat heel grappig was in deze Walmart veel meer groente dan in andere en ook drank.

Dus voor onze Jan, en ook een beetje voor mij, een flesje ingeslagen.

Op weg naar St. Louis en geloof het of niet we zijn alweer in een andere staat nu in Illinois.

We zijn weer van de snelweg afgegaan en onze GPS – Michelle is haar naam die was helemaal van slag.

We kwamen door hele leuke stadjes. Maar toen moesten we toch weer de snelweg op en ik moet zeggen dankzij mijn professionele chauffeur hebben we het gered vandaag. Amerikanen zijn ontzettend beleefd in het verkeer maar assholes hou je helaas ook. Wat ik al vertelde gaat het invoegen heel apart.

Dus Jan had een gigantische camper bijna achter op zijn bumper maar hij ging invoegen maar gaf Jan geen gelegenheid dus uiteindelijk reden we op de emergency strook. Wij komen hier nu 30 jaar maar wat vandaag gebeurde hebben we nog nooit eerder meegemaakt.

Maar mijn held heeft ons gered dus meteen een foto van hem gemaakt.

Er is hier veel te zien, zelfs fietsen kan je huren heb ze nog niet gezien, dan kan je een oud stuk Route 66 fietsen. Dus wij op weg naar de KOA camping staan altijd supergoed aangegeven en zitten vaak langs de snelweg.

Maar deze camping was een ander verhaal zelfs onze Michelle was helemaal van slag en had ons al naar een eiland gebracht. Besloten om hier 2 dagen te blijven incl. vandaag. Met het golfkarretje voor ons werden we naar onze plek gebracht. Voorheen moesten we er zelf heenrijden. Tijden veranderen.

Dus vanmiddag hebben we heerlijk gezwommen in het zwembad. En geloof het of niet een winters recept gemaakt. N.l het preirecept van Ronald, Elly, en we hebben gesmuld.

• 13 Juli 2019 - 04:45

Sylvia:

Nou zeg jullie maken toch wat mee! Veel plezier op jullie eiland!

• 13 Juli 2019 - 10:55

Loes:

Was weer een spannend verslag, geniet van de twee dagen daar, liefs van ons