In Missouri de Wish me State - Reisverslag uit Jefferson City, Verenigde Staten van JanGusta - WaarBenJij.nu In Missouri de Wish me State - Reisverslag uit Jefferson City, Verenigde Staten van JanGusta - WaarBenJij.nu

In Missouri de Wish me State

Blijf op de hoogte en volg

11 Juli 2019 | Verenigde Staten, Jefferson City

Donderdag 11 juli

Helaas stonden we heel dicht op elkaar en onze buurman had de hele nacht de airco aan.

Jan sliep gelukkig snel ik had wat meer moeite.

Vandaag was de planning om het één en ander te zien in Kansas City – Missouri.

We hebben het mooie station gered maar Jan had heel veel last van de warmte dus hebben we besloten om per camper nog het één en ander te zien maar dat werd geen succes.

Je kon wel met een bus maar dat zag Jan even niet zitten.

Ik denk soms dat ik modern ben maar kom er dan weer achter dat het niet zo is.

Was eerst aan het mopperen want had mijn CD’s vergeten. Gelukkig maar er zit geen CD speler meer in.

Dus voor 3 maanden Spotify genomen. Nu probeerde ik het op te zeggen, nog niet gelukt, maar zag toen dat je, je eigen speellijst wel kan afspelen. Want op die radiozenders wordt ontzettend geouweneeld.

Dus nu zaten we heerlijk onze eigen muziek te luisteren.

Dus werd het een auto/haakdag. Maar toch op een gegeven moment van de snelweg afgegaan en een alternatieve route genomen en kwamen in Jefferson City terecht

Missouri rivier zijn we vandaag overgestoken, jawel, met de camper niet per bootje.

We zijn dus weer in een andere staat n.l Missouri is de Wish Me State.

En we gingen weer eens tanken de benzinepomp hier zegt al goedendag tegen me.

De camper, vandaag uitgerekend, rijdt 1 op 4.

Nou, moet ik wel zeggen we tanken in principe als de tank half staat.

Omdat we vaak van de snelweg afgaan kom je niet altijd zomaar een pomp tegen.

Het was dit keer maar $2,31 per gallon. Dus heel goedkoop.

De prijzen zijn ontzettend verschillend.

Staan weer bij onze geliefde Walmart. Heb net heerlijk eten gemaakt blijft toch het lekkerst ons Hollandse potje. Ga zometeen nog even wat boodschappen doen bij de Walmart.

We moeten toch wel onze boodschappen er blijven doen.


  • 13 Juli 2019 - 03:32

    Sylvia:

    Hallo Jan en Gusta, heel apart ik krijg niet altijd een melding dat er een verslag online staat. Wat jammer dat Jan zo’n last van de warmte had, gelukkig hebben jullie evengoed nig wat gezien van de omgeving. Hier heeft het gisteren bijna de hele dag geregend! Veel plezier nog!

  • 13 Juli 2019 - 11:01

    Loes:

    Ik krijg ook niet altijd bericht dat er een verslag staat, dus kijk ik maar gewoon alle dagen, wel vreemd he

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Jefferson City

Actief sinds 31 Maart 2019
Verslag gelezen: 34
Totaal aantal bezoekers 3770

Voorgaande reizen:

13 Maart 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

31 Maart 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

22 Juni 2019 - 17 Augustus 2019

Amerika Trip

Landen bezocht: