2 daags verslag - Reisverslag uit Cottonwood, Verenigde Staten van JanGusta - WaarBenJij.nu 2 daags verslag - Reisverslag uit Cottonwood, Verenigde Staten van JanGusta - WaarBenJij.nu

2 daags verslag

09 Juli 2019 | Verenigde Staten, Cottonwood

Maandag 8 juli en Dinsdag 9 juli

Rustpauze is over en ook wel weer lekker om op pad te gaan.

Superleuke KOA camping een hele familie. Eind van de middag kwam er weer een golfkarretje langs en dan zeiden wij al tegen elkaar daar komt er weer één.

Op zich is Salina een heel kleinplaatsje waar, net als bij ons, ook heel veel winkels leeg staan.

Salina is bekend om 2 dingen. Het is werelds grootste tarwegebied.

En bekend om zijn, dit is niet te geloven, kleine hamburgers maar je krijgt er 2 tegelijk op een stukje papier. Zodra je binnenkomt verteld de beste meneer wij serveren hamburgers met gebakken uien en geen kaas. Met mosterd en ketchup en een augurk.

Waar we vandaan kwamen en konden dat rechts in de hoek op de kaart schrijven.

Jan kreeg er 4 op ik 2. Je betaald altijd voor 6 hamburgers zal een foto meesturen.

Vandaag gingen we richting Cottonwood. Katie geeft altijd schitterende route’s maar niet via de snelweg. We moesten echt naar een meer. Wij rijden, het leek een heel klein beetje op onze Schnebly Hill Road, maar we zijn wel eens te Hollands en denken dan zijn we er nu nog niet.

Eindelijk waren we er. De weg die we zouden rijden was afgezet maar een vriendelijke dame vertelde mij hoe we er konden komen.

Normaal zoeken we ons rot naar een Postkantoor maar ze vertelde dat er één in Cottonwood was.

Anita ben een beetje uitgeschoten met de postzegels voor Tom maar zag hele mooie dus kon ik het niet laten. Ga ook lekker ouderwets kaartjes versturen.

Het Courthouse was in de Mainstreet, heet nu Broadway, nou dat was het niet.

We mochten gratis erin wat uniek is en de mensen waren gewoon aan het werk.

Ook allerlei zaakjes weg zelfs onze nieuwe GPS moet al opgeladen worden want het eettentje wat we zochten was al weer weg.

Weer op pad maar Gusta had de GPS niet helemaal goed ingesteld en onze Jan zei niets dus behoorlijk verkeerd gereden.

Maar gelukkig staan we weer bij onze vertrouwde Walmart. Zit in de hal van de Walmart dit te tikken want het is iets te heet in de camper. Maar gaan ook meteen even wat boodschappen doen.

Vanmorgen even de HH klussen gedaan. Woord wat ik van onze Siepie heb geleerd.

Maar het voordeel is je bent snel klaar zal straks weer anders zijn.

• 10 Juli 2019 - 06:08

Karin Ponsioen:

Lieve Jan en Gusta

Wat leuk allemaal Jan je bent er op je plek 4 hamburgertjes,Ha,Ha.

Fijn dat jullie het meer toch hebben gevonden.

En leuke mensen ontmoet en genieten de foto,s zijn erg leuk.

Liefe groetjes Johan en Karin.

• 10 Juli 2019 - 08:34

Loes:

Hi, is weer een mooi verhaal, leuke foto's . Liefs van ons

• 11 Juli 2019 - 04:46

Sylvia:

Hoi Gusta en Jan leuk jullie avonturen te lezen. Zo te zien is het lekker warm daar! De hamburgers zien eruit alsof dat voor ons een normaal formaat is!