Moab - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van JanGusta - WaarBenJij.nu Moab - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van JanGusta - WaarBenJij.nu

Moab

01 Juli 2019 | Verenigde Staten, Moab

Maandag 1 juli

Jan had gisteren geen etenstrek dus aan het fruit.

Maar mijn varkenslapjes waren er al uit dus die maar gebakken voor vandaag.

Eerst naar de Walmart voor de sleutel. Uitverkocht.

Vandaag gaan we van Page naar Moab in Utah. Rit van 268 Miles.

Gusta vandaag ook achter het stuur. Voelde meteen weer vertrouwd.

Jan had een ontzettend dik been dus heb ik het overgenomen.

Jan heeft een groot deel van de route met Katie besproken.

Dus we kwamen langs Mexican Hat ik dacht één of andere berg hahha bleek een plaats te zijn.

De tocht hiernaar toe was geweldig mooi. Je kan wel elke 5 minuten foto’s maken of met de videocamera in de weer. Sylvia, daar weten jullie alles vanaf.

Het is zo’n indrukwekkend en weids land dat is voor ons echt onvoorstelbaar.

Moab is een heel toeristische plaats en aangezien er wegwerkzaamheden waren en een ongeluk waren we nogal laat hier. Bijna alle campings vol. Maar toch nog 1 gevonden.

Uiteraard kende de eigenaresse weer een Nederlander die al jaren in Londen woont met zijn Engelse vrouw. Jan zo droog we hebben 17 miljoen inwoners. Ja, zei ze niemand ken hem maar hij was heel beroemd.

Waren heel behulpzaam en we mochten een waterslang lenen.

Wat op deze camping heel apart is er is een buitenkeuken daar mag jezelf je eten maken.

Maar ook een hele grote binnenkeuken waar je koffie, thee of eten kan maken.

Laundry zat om de hoek dus alles meteen maar weggewassen.

Vandaag een heerlijke Hollandse maaltijd bereid sperziebonen, aardappelen en varkenslapje.

Gesmuld. En toen had ik mijn verslap klaar en op mysterieuze wijze was het verdwenen.

Dus dat was even balen.

• 02 Juli 2019 - 04:21

Sylvia:

Hoi Gusta enJan, is het been van Jan alweer wat dunner? De Mexican hat is een rotspartij die lijkt op een Mexicaanse hoed! Je moet goed opletten want he rijdt er zo voorbij. Wij vonden Moab geweldig! Gaan jullie ook naar Arches NP. Zo geweldig mooi. Heel veel plezier daar! Kan me herinneren dat het er erg warm was.

• 02 Juli 2019 - 07:40

Gusta:

Hallo Sylvia,

Daar zijn we al een keer geweest maar misschien dat we er toch weer heengaan want het is wel erg mooi. Jan zijn been is weer iets minder dik. Ik heb ook last van dikke voeten maar het komt volgens mij door de extreme hitte.

• 02 Juli 2019 - 09:11

Anita En Tom:

Hoi Nichtje en Jan,
    Maar goed met de beentjes omhoog en inderdaad zal ook wel door de warmte komen, nu maar hopen dat het af zakt. Veel vakantie plezier en maar weer tot horens, groeten van Nicht en Tom

• 03 Juli 2019 - 05:36

Loes En Gerrit:

Hoi Gusta en Jan,
    Hoop dat het been van Jan een beetje dunner is geworden, rustig aan maar en op tijd met het pootje omhoog.
    Fijn dat jullie lekker genieten.
    Groetjes zus Loes en broer Gerrit