Page - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van JanGusta - WaarBenJij.nu Page - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van JanGusta - WaarBenJij.nu

Page

30 Juni 2019 | Verenigde Staten, Page

Maandag 24 juni.

We zijn nog steeds niet echt geland. 23.00 uur naar bed en ik kwam er om 11.00 uur uit.

Jan was vlotter. Rustige dag gehouden.

Eind van de dag met de Duitse loodgieter Wolfgang en vriendin Sally, wij en onze vrienden naar een restaurant geweest. Het was mini hamburgeravond. Heb nu alweer geleerd om dat meteen te nemen want alles is toch groot hier.

Het zal denk ik weer niet zo laat worden.

Heel heet is het hier ’s avonds is het heerlijk.

Dinsdag 25 juni en Woensdag 26 juni

Dit zijn een beetje voor jullie saaie dagen. Want we doen niets anders dan uit eten gaan en praten heel veel praten. Af en toe storten we aan het eind van de avond in.

Gisteren heb ik het gered tot half 1.

Maar wat ik nog niet had verteld is dat we op terugweg, uiteraard van een restaurant, aan het praten waren mannen voorin dames achterin een klap hoorden. We schrokken ons rot.

Thuisgekomen bleek er een grote scheur aan de onderkant van de auto te zitten.

Goede tip van Jon om het meteen op te schrijven en hij heeft een kopie gemaakt via Google maps.

Ik zal het vrijdag na eer en geweten uitleggen.

Donderdag 27 juni

Jon en Katie moesten heel vroeg op. Gaan gewoonlijk om 03.00 uur of later naar bed.

Ze veranderen van dokter dat is een heel gedoe met verzekeringen zijn ze al 3 weken druk mee bezig. Van schrik waren wij ook vroeg op. Vandaag is een regeldag. We hebben al een geweldige excursie geboekt voor zondag. Bellen naar Cruise America om een afspraak te maken om de camper op te halen. Voorheen reed je er gewoon heen.

Jan heeft met Katie de route uitgestippeld. En dat is lekker als je bij vrienden bent Gusta deed de was. Dus alles kan schoon mee.

Vanmiddag kwam Wolgang langs, met hem hebben wij maandag gegeten, hij heeft de eigenaresse erop aangesproken dat de serveerster erg onvriendelijk was.

Vanavond, wat denken jullie, weer uit eten verjaardag van Katie gevierd.

6,5 maand later maar kan ook niet anders want we zien elkaar niet elke keer.

Naar een fantastisch Italiaans restaurant geweest. Veel lawaai maar ontzettend goed eten.

En zoals altijd, Sylvia jij weet dat wel, veel te veel. Dus met doggybag naar huis.

Vrijdag 28 juni

Alle spullen voor de camper hadden we gisteren al in de auto gezet en vandaag de tas en koffer erbij. Kregen nog van alles mee om te snoepen en een paar flesjes water en dat hadden we hard nodig. 2,5 uur is het rijden naar Mesa waar we om 14.00 uur een afspraak hadden.

Altijd heel druk daar. Wat heel leuk was onze camper stond binnen en dat was met een reden het is namelijk een nieuwe. Ze zei omdat jullie zo’n lange tijd weggaan dacht ik die krijgen jullie.

Maar dit is echt niet te geloven Jan heeft alle dagen gereden en nu moest ik met de auto naar de luchthaven van Phoenix. En wat gebeurd er de Tom Tom stopt ermee.

En we waren elkaar helemaal kwijt maar dankzij de mobiele telefoon kwam het goed.

Gauw naar de Walmart en een nieuwe navigatie gekocht.

Jan moest ergens anders parkeren want de camper is te hoog.

Met de auto is het allemaal goed gekomen. Hij schreef op het ruit wat er was en ik moest het op een bon noteren en er voor tekenen.

Had wat te drinken gehaald en wilde naar beneden lopen, wist dat Jan er stond, maar van de onvriendelijke buschauffeur, mocht dat niet.

Vroeg of ik mee mocht rijden en uiteraard mocht dat ook niet.

Toch lekker naar beneden gelopen. Ondertussen was het vrij laat geworden en we gaan richting Flagstaff. Maar we moesten eigenlijk ook nog boodschappen doen.

Nou, je kan op 100 plekken eten maar een supermarkt vinden dat is altijd een dingetje.

Dus bij de Subway een broodje gehaald. Smaakloos. Staan nu op een rest area en hopen op wat verkoeling.

Zaterdag 29 juni

Toch heerlijk geslapen naast een grote Amerikaanse truck die de hele nacht de airco laat draaien. Vandaag gaan we naar Page waar we morgen 2 tours doen.

Maar eerst moest er getankt worden we hadden geen flauw idee dus eerst maar $ 50,00 erin.

Was veel te weinig dus nog maar eens $ 75,00 erin.

Voor ons is het nog steeds goedkoop voor 36 gallon = 126 liter omgerekend € 113,00.

Boodschappen kwamen op € 170,00 maar dan hebben we voor aardig wat dagen eten in huis.

Het steeds uit eten gaan gaat mij op het laatst tegenstaan.

Jan heeft de hele weg gereden en ik heb ondertussen wat foto’s genomen.

We hebben wel even gekeken waar we morgen moeten zijn.

Staan nu op de parkeerplaats bij de Walmart en zijn dus even offline.

Hebben heel ouderwets onze radio aan.

Morgen horen jullie meer we hebben een Tour gedaan en daar kon ik even inloggen.

gelukkig zijn we nu weer een sleutel kwikt van de camper waar onze voorraad bier en water staat.

dus gaan we straks even kijken of we hem terug kunnen vinden

• 01 Juli 2019 - 05:39

Karin Ponsioen:

Lieve Jan en Gusta
    Nou dat is al heel wat dit avontuur ben benieuwt jullie Tour doe voorzichtig ,super dat jullie een nieuwe camper mee hebben .
    En genoeg voedsel dan kunnen jullie vooruit.
    Lieve groet Johan en Karin.