Voorlopig even de laatste dag bij onze vrienden - Reisverslag uit Prescott, Verenigde Staten van JanGusta - WaarBenJij.nu Voorlopig even de laatste dag bij onze vrienden - Reisverslag uit Prescott, Verenigde Staten van JanGusta - WaarBenJij.nu

Voorlopig even de laatste dag bij onze vrienden

27 Juni 2019 | Verenigde Staten, Prescott

Donderdag 27 juni

Jon en Katie moesten heel vroeg op. Gaan gewoonlijk om 03.00 uur of later naar bed.

Ze veranderen van dokter dat is een heel gedoe met verzekeringen zijn ze al 3 weken druk mee bezig. Van schrik waren wij ook vroeg op. Vandaag is een regeldag. We hebben al een geweldige excursie geboekt voor zondag. Bellen naar Cruise America om een afspraak te maken om de camper op te halen. Voorheen reed je er gewoon heen.

Jan heeft met Katie de route uitgestippeld. En dat is lekker als je bij vrienden bent Gusta deed de was. Dus alles kan schoon mee.

Vanmiddag kwam Wolgang langs, met hem hebben wij maandag gegeten, hij heeft de eigenaresse erop aangesproken dat de serveerster erg onvriendelijk was.

Vanavond, wat denken jullie, weer uit eten verjaardag van Katie gevierd.

6,5 maand later maar kan ook niet anders want we zien elkaar niet elke keer.

Naar een fantastisch Italiaans restaurant geweest. Veel lawaai maar ontzettend goed eten.

En zoals altijd, Sylvia jij weet dat wel, veel te veel. Dus met doggybag naar huis.

• 28 Juni 2019 - 03:12

Sylvia:

Ha Jan en Gusta, ja doggybags typisch Amerikaans. Heerlijk dat je nog even kon wassen voor de echte reis gaat beginnen! Heel veel plezier!

• 28 Juni 2019 - 06:20

Loes:

Hi, Dat ziet er wel heel lekker uit, tijd vliegt voorbij. Succes met het ophalen van de camper. Dikke knuffel van je zus

• 28 Juni 2019 - 06:30

Anita En Tom:

Hoi Nichtje en Jan en natuurlijk Katie en Jon,
    Het eten op de foto’s ziet er goed uit. Het doet mij aan iemand denken, zij (mijn moeder) maakte ook altijd foto’s van het eten. Fijn dat jullie genieten. Succes met het ophalen van de camper en veel plezier verder. We zien het volgende verslag weer tegemoet. Groeten van Nicht en Tom

• 28 Juni 2019 - 06:29

Kain Ponsioen :

Goedenmorgen Gusta
    Zie dat jullie genieten en straks op weg met de Camper.
    Dat jullie heel veel mooi,s zien dikke knuffels voor beide.
    Groet Johan en Karin.

• 30 Juni 2019 - 16:50

Loes :

Ik moet namens Jan en Gust even melden dat ze even off line zijn, we krijgen vanzelf wel weer een bericht dat ze weer on line zijn. Groetjes

• 30 Juni 2019 - 16:47

Loes :