Rustige dag - Reisverslag uit Prescott, Verenigde Staten van JanGusta - WaarBenJij.nu Rustige dag - Reisverslag uit Prescott, Verenigde Staten van JanGusta - WaarBenJij.nu

Rustige dag

Door: Gusta

25 Juni 2019 | Verenigde Staten, Prescott

Maandag 24 juni. We zijn nog steeds niet echt geland. 23.00 uur naar bed en ik kwam er om 11.00 uur uit. Jan was vlotter. Rustige dag gehouden. Eind van de dag met de Duitse loodgieter Wolfgang en vriendin Sally, wij en onze vrienden naar een restaurant geweest. Het was mini hamburgeravond. Heb nu alweer geleerd om dat meteen te nemen want alles is toch groot hier. Het zal denk ik weer niet zo laat worden. Heel heet is het hier ’s avonds is het heerlijk.

• 25 Juni 2019 - 06:23

Loes En Gerrit:

Hi,
    Hier ook ontzettend heet, niet fijn om te slapen. Maar we mopperen niet. Veel plezier, groetjes

• 26 Juni 2019 - 05:29

Karin Ponsioen:

Jan en Gusta

Geniet ervan van hier is erg heet vandaag iets minder erg blij kan je beter wat doen.
    Veel plezier lieve groet van ons.
    Lot of love Johan en Karin.

• 26 Juni 2019 - 17:58

leuk om jullie verslag weer te lezen, hele fijne tijd daar jan,Gusta!