Rustige dag - Reisverslag uit Prescott, Verenigde Staten van JanGusta - WaarBenJij.nu Rustige dag - Reisverslag uit Prescott, Verenigde Staten van JanGusta - WaarBenJij.nu

Rustige dag

23 Juni 2019 | Verenigde Staten, Prescott

Zaterdag 07.00 uur pikte Nancy ons op.

Al vroeg op Schiphol. Ontbijt genomen. En op naar de gate.

Kreeg wel leuk een mail geen vertraging maar we gingen een half uur later weg.

Dit was voor ons heel spannend want we hadden heel weinig overstap tijd.

Het was grappig we hadden een Nederlands sprekende stewardess.

Ik kwam in gesprek hoe het kwam dat ze zo goed Nederlands sprak.

Haar moeder was Duits maar ze had in Nederland gewerkt op een camping.

Pak stroopwafels gegeven was de bemanning blij mee.

We kregen 2 kleine flesjes Bacardi van haar en ook een blikje cola maar dat moest ik inleveren helaas.

Na 9,5 uur kwamen we aan in Dallas en we kregen de oranje kaart mee voor het geval

het erg druk mocht zijn bij de douane.

Viel gelukkig mee. Maar we hebben aardig moeten doorlopen want in Dallas moesten we ook nog met een shuttle. Even lichte paniek. Maar vlucht ging ook weer een half uur later.

En toen bleek dat er heel veel koffers niet mee waren gekomen.

Naar het kantoor van America Airlines lang wachten, nou dan ben je het wel zat, rapport opgemaakt en de volgende dag zou hij afgeleverd worden.

Toen een heel eind met een shuttlebus om de auto op te halen.

Een iets betere auto genomen omdat we de bergen in moesten.

Ook nog 2 uur rijden. Dus na ongeveer 25 uur waren we op de plek van bestemming.

3 jaar geleden waren we hier maar we praten met elkaar of we elkaar gisteren nog hebben gesproken. Ook weer heel erg gelachen.

Het was heeeeel laat voordat we in ons mandje lagen.

Jan zit te trillen op zijn stoel van vermoeidheid.

En om 07.00 uur klaarwakker. Maar toch weer heerlijk gaan slapen.

Nog een paar keer wakker maar om 12.00 uur eruit gegaan.

Zondag 23 juni heerlijk zitten ontbijten. Buiten gezeten in de schaduw.

Wachten op de grote tas. Eind van de middag werd hij gebracht door een firma Van Go hij wist van alles te vertellen over van Gogh. Heel grappig.

Vanavond uit eten geweest naar de Mexicaan met Jon, Katie, Jack en Lorna en wij.

En nu dus mijn verslag aan het schrijven.

• 24 Juni 2019 - 04:04

Sylvia Kalbfleisch:

Hallo Jan en Gusta, gelukkig is alles goed gekomen met de vlucht en tas. Nu is het tijd om te genieten! Hier is het al behoorlijk warm ( 8 uur smorgens) en het belooft nog warmer te worden! Veel groeten Sylvia

• 24 Juni 2019 - 05:18

Anita En Tom:

Hoi Nichtje en Jan,
    Gelukkig is alles toch weer goed gekomen, geniet van jullie welverdiende vakantie, de groeten aan de Amerikanen, groeten van Nicht en Tom

• 24 Juni 2019 - 05:55

Loes En Gerrit:

Hallo, Gelukkig alles in orde gekomen, vond het niet echt een rustige dag. Hier in Heerde al flink op temperatuur, dus veel drinken en weinig doen. Groeten aan allemaal, liefs van ons